Kalender activiteiten voor leden

Voor deze activiteiten krijgt u als lid via e-mail meer uitleg en een uitnodiging tot inschrijving.

De activiteiten voor 2024 vind je in de tabel hieronder

Clublokaal / Kadee Café

Ons clublokaal bevindt zich in het Gildenhuis in Bornem centrum (Kardinaal Cardijnplein 8, 2880 Bornem.

Elke maand opent ons clublokaal op een vrijdagavond voor het "Kadee Café".  Je bent dan welkom voor een drankje en een babbel vanaf 19u. en zijn alle leden welkom voor een drankje & een babbel.   .  Je kan er eveneens terecht voor vernieuwing lidmaatschap, administratieve zaken en aankopen clubkledij.
Op het einde van het jaar (november/december) voorzien we enkele bijkomende openingen voor betaling lidgelden, afhalen document mutualiteit,...

Data activiteiten 2024

Datum Activiteit Locatie
januari
zaterdag 20 januari Ledenfeest Kloosterheide
vrijdag 26 januari infoavond medewerkers/vrijwilligers Gildenhuis (zaal achteraan)
februari
zondag 4 februari busreis naar Oudenaarde. Deelname Prosper De Maeght wandeling van wandelclub Hanske de Krijger vertrek op parking Breeven-zwembad
vrijdag 23 februari Kadee Café Gildenhuis (zaal achteraan)
maart
zondag 10 maart Gewijzigde bestemming! busreis naar Bocholt. Deelname aan de 33e Pieter Bruegheltocht, georganiseerd door Wandel Mee Brueghel vertrek op parking Breeven-zwembad
vrijdag 22 maart Kadee Café Gildenhuis (zaal achteraan)
maandag 1 april Paastochten
vrijdag 26 april Kadee Café Gildenhuis (zaal achteraan)
vrijdag 24 mei Kadee Café Gildenhuis (zaal achteraan)
zaterdag 1 juni verrassingsreis vertrek op parking Breeven-zwembad
zondag 16 juni Acht van Weert
vrijdag 21 juni Kadee Café Gildenhuis (zaal achteraan)
zondag 23 juni busreis naar Sint-Truiden. Deelname aan de Zomertocht van wandelclub Aviat Sint-Truiden vertrek op parking Breeven-zwembad
juli
zaterdag 27 juli Binnenschippertochten
augustus
vrijdag 23 augustus Kadee Café Gildenhuis (zaal achteraan)
vrijdag 29 augustus - zondag 1 september wandelweekend naar nationeel park Loonse & Drunense Duinen (NL) met eigen vervoer
september
vrijdag 13 september Kadee Wandelt Gewijzigde datum!
zaterdag 21 september busreis naar Kinderdijk (NL). Deelname aan de Loetbostocht van WSV Kinderdijk vertrek op parking Breeven-zwembad
vrijdag 27 september Kadee Café Gildenhuis (zaal achteraan)
oktober
zaterdag 20 oktober Oktoberfestmarsen